Дешевий друк чи якісний: чим ризикує ваш бренд

deshevo-ili-kachestvennoУсім відомо, що рідко щось дешеве може виявитися гарним і якісним, але заради справедливості варто зазначити, що такі випадки теж відомі. І хоча спокуса заощадити на виробництві брендованого одягу велика, варто розібратися, наскільки виправдані такі рішення. Отже, основні питання, які має сенс розглянути - чому дешевий мерч може завдати компанії більше шкоди, ніж користі, і що варто враховувати при виборі якісного друку.

Чому низькоякісний друк - це удар по репутації бренду

Якість матеріалів у брендованому одязі, зокрема якість друку, - це не тільки питання довговічності продукції, а й фактор, який безпосередньо впливає на сприйняття компанії споживачами. Брендам, які прагнуть успіху, варто приділяти особливу увагу вибору матеріалів, оскільки це впливає не тільки на презентабельність продукції, а й на репутацію компанії, довіру покупців і, в кінцевому підсумку, на фінансові результати. Адже використання дешевих матеріалів і неякісний друк суперечать заявленим цінностям компанії. Наприклад, якщо бренд обіцяє стильний і довговічний одяг, але використовує матеріали, які швидко зношуються, а готові речі втрачають форму, це створює відчуття ненадійності, що може призвести до сумнівів споживачів у чесності бренду.

Навіть якщо спочатку одяг має презентабельний вигляд, погані матеріали та дешевий друк можуть швидко призвести до втрати ними первинних якостей, а клієнти та співробітники почнуть ділитися негативним досвідом їхнього використання. Через соціальні мережі такі відгуки можуть поширюватися дуже швидко, призводячи до втрати довіри і репутації бренду. Найнеприємнішими моментами стануть швидке вицвітання і розтріскування логотипу, оскільки речі незрозумілого кольору і залишки логотипу на них завдадуть компанії скоріше шкоди, ніж принесуть користь.

Як дешеві технології друку знижують довговічність продукції

Бажаючи створити презентабельний і довговічний брендований одяг, уважно поставтеся до вибору методів друку на тканині. Насамперед варто розібратися в нюансах способів нанесення логотипу на одяг і відмінностях між шовкографією, термопереносом і цифровим друком. Знаючи ці особливості, ви зможете вибрати найбільш якісний друк на одязі. Отже, що собою являють основні методики нанесення принтів:

  1. Шовкографія. При створенні принта використовується трафарет (сітка), через який фарба наноситься на поверхню матеріалу, пропускаючи її там, де є зображення, і створюючи таким чином чіткі контури. Підходить для друку на текстилі, пластику, дереві, металі, склі та інших матеріалах. Зображення, нанесені таким способом, стійкі до впливу зовнішніх чинників, вицвітання і тертя.
  2. Термоперенос. При цьому методі друку зображення спочатку наносять на спеціальний папір за допомогою фарби (найчастіше сублімаційної). Після чого воно переноситься на тканину або інший матеріал за допомогою тепла і тиску. Термоперенесення найчастіше використовують переважно на текстилі - футболках, сумках, кепках, а також для друку на інших виробах із гладкою поверхнею. Принти, нанесені термопереносом, згодом можуть стиратися або вицвітати, особливо за частого прання.
  3. Цифровий друк. Зображення наноситься на поверхню матеріалу із застосуванням струменевого, лазерного або термографічного друку з використанням цифрових даних - зображень високої якості, отриманих із цифрових файлів. Так можна надрукувати практично будь-які зображення, включно з фотографіями, складними графіками та багатокольоровими зображеннями, проте вони можуть бути менш стійкими до механічного зносу порівняно, наприклад, із шовкографією.

Щоб мерч прослужив довше, потрібно обирати не стільки найдешевший друк, скільки найякісніший друк, який на футболках, світшотах чи будь-якому іншому одязі матиме презентабельний вигляд та буде підходити для даного типу матеріалу.

Чи варто економити на друці і як знайти баланс ціни та якості

Зробити дешевшим брендування одягу і заощадити на друці в Києві без втрати якості можливо, якщо правильно вибрати технологію, яка підходить саме для цього типу тканини і конкретного дизайну, а також з урахуванням кількості потрібних екземплярів. Так, найкращим вибором для простих, одноколірних і багатоколірних дизайнів на різних матеріалах, особливо за великого тиражу, буде шовкографія. Однак варто брати до уваги те, що колірна палітра не настільки широка, як, наприклад, під час цифрового друку. Зате такий відносно дешевий кольоровий друк вирізняється найвищою точністю і деталізацією. І, що особливо важливо - довговічністю.

Якщо ви хочете зробити якісний друк на футболках у Києві, зверніть увагу на компанії, які пропонують великий асортимент базового одягу високої якості і мають у своєму розпорядженні обладнання для нанесення потрібного виду друку. Наприклад, компанія Maikoff гарантує довговічний друк усіх видів чудової якості та широкий вибір одягу для принтування, випущеного брендами з відмінною репутацією.

Грицай Олексій

Керівник виробничого відділу

27 лютого 2025
Переглянуті товари
Магазин
готових принтів
Брендуй
одяг і сувеніри