Як обрати найкращий метод друку, щоб логотип не змився після першого прання

kakoi-metod-printa-lutche


Багато компаній, які вирішили створити власний мерч, стикаються з проблемою, коли нанесений на одяг логотип починає стиратися вже після перших кількох прань. Природно, брендований одяг втрачає свій презентабельний вигляд і перестає розглядатися як частина будь-якого образу. А отже, стає абсолютно марним у справі привернення уваги до бренду і створення його позитивного реноме. Як цього уникнути і який метод друку вибрати, щоб фірмовий мерч був якісним і довговічним?

Види друку на одязі: плюси та мінуси

Для того щоб принт, розміщений на одязі, тривалий час зберігав свою чіткість, контрастність, яскраві кольори та цілісність, необхідно вибрати таку технологію друку, яка забезпечить принту всі ці важливі властивості. Почати варто з того, щоб розібратися, які особливості, переваги та недоліки має кожна з них. Наприклад, класика, перевірена часом - це шовкографія. У цьому разі принт створюється за допомогою фарби через трафарет. Її наносять на матеріал, пропускаючи там, де є малюнок, тому утворюються чіткі контури. Підходить для друку на текстилі, багатьох інших матеріалах. Застосовується для створення простих, одноколірних і багатоколірних дизайнів, які проявляють стійкість до впливу зовнішніх факторів, вицвітання і тертя.

Під час цифрового друку зображення наноситься на поверхню матеріалу із застосуванням струменевого, лазерного або термографічного друку. При цьому використовуються цифрові дані - зображення високої якості, отримані з цифрових файлів. Це можуть бути багатоколірні зображення, фотографії, складні графіки та інші дизайни.

Метод термотрансфера передбачає нанесення зображення спочатку на спеціальний папір за допомогою сублімаційної фарби. Після чого теплом і тиском переносять на тканину, найчастіше на текстиль - футболках, сумках, кепках. Термотрансфер ідеально підходить для невеликих партій продукції, для складних малюнків із кількома кольорами та безліччю відтінків, коли логотипи вимагають великої чіткості та деталізації. Не підходить для одягу, який передбачає інтенсивне носіння, часті прання і тертя, оскільки нанесення логотипу таким методом з часом може стати причиною його розтріскування або відшаровування від тканини.

На які параметри варто звернути увагу під час вибору методу друку

Обираючи методи друку на тканині, важливо враховувати кілька чинників. Вдалий вибір залежить, зокрема, від типу тканини, кількості необхідних примірників, складності дизайну і бюджету. Обираючи тип тканини врахуйте, що потрібно звернути увагу на:

  1. Поглинання фарби. Наприклад, бавовна і льон добре вбирають фарбу, тоді як поліестер і шовк можуть створювати ефект «відштовхування» і створювати менш чітке зображення.
  2. Структуру. Тканини з відкритою текстурою (як-от бавовна або лляне полотно) можуть відображати чіткіше зображення, ніж тканини зі щільною текстурою (як-от поліестер або оксамит). Від структури залежить і стійкість зображення.
  3. Щільність. Занадто тонка або занадто щільна тканина може стати причиною того, що зображення буде менш чітким або менш стійким.

Важливий критерій вибору способу нанесення логотипу - обсяг замовлення. Для скромних партій краще зупинитися на термотрансфері або цифровому друці, оскільки вони будуть економічно вигіднішими. Тоді як для великих тиражів чудово підійде шовкографія, оскільки вона не тільки найбільш економічна за великих обсягів, а й найдовговічніша. Також зі складними багатоколірними зображеннями, градієнтами або фотозображеннями краще впорається цифровий друк, а ось із простими - шовкографія.

Як продовжити термін служби брендованого одягу

Навіть правильний вибір способу друку на тканині й технології нанесення принта не стануть гарантією довговічності та презентабельності мерчу, якщо не дотримуватися певних правил догляду за одягом із логотипом. Важливо правильно користуватися ним, прати, сушити і прасувати. Так, для брендованого одягу рекомендоване ручне прання в прохолодній воді, за можливості без прямого контакту з логотипом.

Можна прати її й в пральній машині з водою не вище 40°C, використовуючи мішечок для прання, щоб захистити логотип від пошкоджень. Важливо враховувати також, що категорично забороняється використовувати агресивні мийні засоби, оскільки вони його можуть пошкодити, як і колір одягу. Крім того, не рекомендується одяг із логотипом:

  • віджимати, щоб унеможливити його деформацію або пошкодження;
  • сушити за допомогою потужних сушарок або на прямому сонячному світлі;
  • прасувати, якщо це не вказано в інструкціях з догляду;
  • зберігати разом з іншими речами.

Дотримуючись цих порад, ви зможете продовжити життя одягу з логотипом і зберегти його первісний презентабельний вигляд якомога довше.

Стручкова Ольга

Керівник відділу продажів

02 березня 2025
Переглянуті товари
Магазин
готових принтів
Брендуй
одяг і сувеніри