Найближчим часом
ми передзвонимо Вам
Кольорове сприйняття предметів корпоративного одягу має важливе значення для формування позитивного враження та ставлення не лише до того, хто його носить, а й до бренду, логотипами якого він декорований. Вибір правильних теплих або холодних відтінків кольорів у корпоративному одязі, наприклад, для бейсболок або футболок, здатний посилити ефект від подарунка, що його підносить компанія, і підвищити лояльність клієнта. Знання нюансів психологічного сприйняття різних варіантів кольору в одязі дає змогу зрозуміти, як вони можуть безпосередньо впливати на асоціації з брендом та емоції одержувача.
Колір - це широко використовуваний інструмент, який допомагає бренду виділитися і встановити емоційний зв'язок з аудиторією. Грамотно підібрана колірна палітра може значно посилити успіх бренду і його впізнаваність. Кольори можуть бути використані для впливу на настрій цільової аудиторії та сприйняття бренду. Кожен холодний або теплий відтінок в одязі має свою розвинену емоційну та психологічну привабливість, яка може формувати думки, поведінку та лояльність клієнтів до бренду.
Колір може формувати емоційні зв'язки між брендом і клієнтами, створюючи ностальгію, почуття єдності з брендом і лояльності. Використання послідовних колірних схем може поліпшити розпізнавання бренду і робити його більш впізнаваним на ринку. Колірна схема має бути адаптована до конкретного виду діяльності та ринку, на який орієнтований бренд.
Використання певних кольорів у корпоративному одязі здатне суттєво вплинути на емоційний зв'язок із клієнтом. Так:
Найпопулярніші кольори самі по собі викликають стійкі асоціації в підсвідомості людей і можуть цілеспрямовано використовуватися при створенні корпоративного одягу. А саме:
Важливо враховувати, що під час вибору відтінків корпоративного одягу важливо брати до уваги мету, місію та сферу діяльності бренду. Впливає на вибір також цільова аудиторія. Враховуючи всі ці фактори, можна створити колірну динаміку, що відповідає образу і місії компанії.
Колір кепки або футболки, як і будь-який інший елемент фірмового стилю, може значно вплинути на сприйняття бренду. Він стає важливим елементом візуальної ідентичності, який допомагає компанії виділитися та передати певні послання своїй аудиторії. Так, червоний привертає увагу, стимулює емоційний відгук і викликає відчуття важливості. У своєму корпоративному одязі його має сенс використовувати брендам, які хочуть бути динамічними, енергійними, привертати увагу та викликати гострі емоції. Кепка або футболка червоного кольору буде доречна в корпоративному гардеробі спортивних брендів, компаній, що працюють у сфері розваг, маркетингових організацій.
Синя кепка або футболка створить відчуття спокою та впевненості. Тому стане чудовим вибором для фінансових компаній, юридичних фірм, технологічних брендів. Чорні кепки підійдуть для компаній, орієнтованих на високу моду, розкіш, а також для брендів, які хочуть продемонструвати свою силу та авторитет, адже чорний колір - це елегантність, преміальність і стриманість, сила та стиль. Їх можуть використовувати люксові та модні, автомобільні бренди. Косметичним, модним жіночим брендам, молодіжним компаніям варто включити до корпоративного гардеробу рожеві кепки та футболки, які асоціюються з жіночністю, ніжністю та грайливістю.
Колір кепки або футболки може не тільки виділити бренд серед конкурентів, а й передати важливі повідомлення та цінності. Важливо, щоб колір відповідав загальній концепції бренду та очікуванням цільової аудиторії.
Найкращим прикладом вдалих з погляду психології колірного сприйняття може слугувати корпоративний одяг великих брендів, що часто відображає їхній імідж, цінності та індивідуальність, використовуючи ретельно підібрані колірні рішення, а також поєднання теплих і холодних відтінків в одязі. Серед таких прикладів:
Можна скористатися вже випробуваними колірними міксами, а можна створювати нові, беручи за основу інші симбіози кольору і використовуючи їх при створенні одягу з логотипом. Наприклад, логотип, виконаний у синіх тонах, що символізує професіоналізм і стабільність, чудово поєднується з білим кольором корпоративних футболок або кепок і навпаки. На чорних футболках, кепках, піджаках, що уособлюють силу та елегантність, золотий логотип, а також ґудзики або краватки додають преміальності та розкоші.
Вдале поєднання - помаранчевий і всі відтінки сірого. Компанії, пов'язані з IT-сферою, стартапи, креативні агенції можуть використовувати корпоративний одяг сірого кольору - нейтралітету та стриманості з помаранчевими акцентами, що асоціюються з енергією та творчістю.
Для того, щоб фірмовий одяг, зокрема, бейсболки та футболки, відповідав основним цілям свого створення, та викликав позитивні емоції в того, кому його подарували, важливо враховувати не лише психологічні аспекти сприйняття кольорів та їхніх поєднань, а й модні тренди, що будуть актуальними впродовж поточного року. Так, експерти прогнозують, що 2025 року найпопулярнішими будуть як спокійні та нейтральні, мудрі та екологічні відтінки, теплі відтінки землі, так і технологічні металіки, глибокий синій та ультрамарин, а також пастельні відтінки в одязі.
На етапі підготовки корпоративних подарунків, як-от бейсболки та футболки з логотипом, необхідно правильно вибрати кольори самих предметів гардероба та логотипів для максимального ефекту. З огляду на психологію сприйняття кольорів та їхніх поєднань можна створити оптимальний симбіоз, що забезпечить гармонію стилю та колірних рішень. Персоніфікації та миттєвої ідентифікації бренду легко домогтися, декорувавши футболки та бейсболки індивідуальною вишивкою і принтами, створеними за ексклюзивними дизайнами власної розробки.
Збираючись створити фірмові бейсболки та футболки для подарунка співробітникам і клієнтам, зверніться в компанію Maikoff. У каталозі інтернет-магазину представлений широкий вибір кепок і футболок для будь-яких цілей. Співробітники компанії здійснюють індивідуальний підхід до кожного клієнта і надають допомогу у виборі кольору і дизайну. Вибираючи продукцію в Майкофф, ви можете бути впевнені в якості матеріалів і тривалому збереженні зовнішнього вигляду виробами. Компанія використовує сучасні технології нанесення логотипів і принтів, такі як вишивка, шовкографія, термодрук. Ціни на готові вироби конкурентні та доступні, швидка доставка по Україні гарантована.