Найближчим часом
ми передзвонимо Вам
Іноді складається ситуація, коли створений за всіма правилами брендований одяг, залишається незатребуваним і припадає пилом у шафі. Чому одні речі стають улюбленими, а інші так і залишаються лежати на полиці? Щоб зрозуміти, як створити свій мерч і зробити його не тільки ефективним інструментом у просуванні бізнесу та рекламі, а й улюбленим предметом гардероба, потрібно розібратися в багатьох нюансах. У цьому матеріалі розберемо, як створити корпоративний мерч, який дійсно будуть носити.
Щоб одяг із логотипом або символікою, який продається для просування компанії або продукту бренду, не став марним, необхідно дотримуватися при його створенні певних правил і намагатися уникати найпоширеніших помилок. Насамперед необхідно активно вивчати ринок, відстежувати тренди в мерчандайзингу, враховувати вплив на дизайн різних зовнішніх чинників. Крім того, щоб створити свій мерч, який стане затребуваним, потрібно звертати увагу на особливості використовуваних матеріалів, шрифтів, колірну палітру та інші засоби візуального впливу на аудиторію. Серед негативних чинників, які не дозволять одягу стати улюбленим і затребуваним:
Розмірковуючи над тим, як досягти своєї мети і як створити свій стиль брендованого одягу, важливо розуміти, що для цього необхідно постійно «тримати руку на пульсі» модних течій. Якщо ви хочете зробити предмет гардероба справді універсальним, який носитимуть, як то кажуть, «і в бенкет, і у світ», вам доведеться відстежувати роботу в цьому напрямі іменитих брендів. Оскільки найчастіше вони задають тренд у подібних дизайнах.
Серед рекомендацій про те, як створити свій мерч одягу, варто відзначити важливість бути в курсі модних пріоритетів представників різних вікових груп купівельної аудиторії Оскільки молодь і дорослі віддають перевагу різним дизайнам. Чарівний ключик до популярності також - вибір універсальних фасонів і різноманітні розміри. Не варто забувати і про правильний підбір тканин, які здатні зробити готові вироби комфортними в носінні та довговічними. Це можуть бути бавовняні або сумішеві матеріали, які тактильно приємні до тіла, без шкоди для зовнішнього вигляду витримують досить велику кількість прань.
Щоб створити стиль брендованого одягу, який стане популярним:
Перед замовленням партії варто протестувати одяг у різних умовах, для різних категорій покупців і на різних типах статури, щоб переконатися в його зручності та функціональності. Якщо ви суттєво попрацювали над його комфортністю, практичністю, стилем та бренд-ідентичністю, він сподобається своїм власникам і успішно рекламуватиме ваш бренд.
Одна з основних проблем того, як створити свій брендований одяг, що носитиметься, - створення дизайну, який перетворить просто лонгслів чи просто футболку на ідеальний мерч. Основою його виступає логотип, а точніше - його розташування, тому що саме воно суттєво впливає на сприйняття самого виробу і бренду. Місце, на якому розміщено логотип, залежно від контексту може створити враження ексклюзивності, активного способу життя, статусу або скромності.
Наприклад, розміщення логотипу на грудях або у верхній частині створює враження сильної ідентичності бренду і є типовим для спортивних марок (Nike, Adidas), що розміщують логотипи на грудях або на рукавах. На нижній частині одягу, наприклад, на поясній лінії, боковинах джинсів або на нижній частині футболки логотип сприйматиметься як скромніший і менш нав'язливий, покликаний не акцентувати увагу на бренді, а залишити місце для інших елементів дизайну. Логотип на спині, як у преміальних брендів, таких як Prada або Balenciaga, може використовуватися для того, щоб підкреслити стриманість і створити образ «інсайдерської» моди. Це може бути частиною концепції, де логотип не є основним акцентом, але сприймається як знак ексклюзивності
Якщо ви вирішили створити свій популярний мерч, зокрема онлайн, зважайте на те, що на відчуття і на те, як сприймається цей одяг, впливають не лише сама позиція, а й стиль логотипу (вишивка, друк, патч).