Дякую за заявку!
Найближчим часомСублімація – вид непрямого фотодруку, що дозволяє наносити повнокольорові зображення на тканину, пластик, скляні та керамічні вироби. Цей метод широко використовують для створення сувенірної та рекламної продукції. У статті ми розповімо про особливості технології, у чому її основні переваги та які є мінуси.
Цей метод використовують для нанесення принта на тканини з високим вмістом синтетичних волокон (від 55 до 100%), а також інші матеріали з термофільною поверхнею. Як барвники використовуються тверді дисперсні чорнила, які попередньо нагрівають до 180-200°С. За такої температури фарба стає газом без переходу в рідкий стан. Мікрочастинки фарби глибоко проникають у середину матеріалу, при цьому вони практично спаюються з поверхнею виробу, на який наноситься малюнок. Це робить його надзвичайно стійким до прання та механічних пошкоджень.
Розрізняють кілька видів сублімаційного друку:
Для цієї технології використовують спеціальний принтер, що дозволяє наносити текст або картинку відразу на виріб без використання проміжних матеріалів. Такий метод використовують для серійного виробництва принтованих речей.
Пряма сублімація буває 2 типів:
При мокрій сублімації виріб обробляють поліефірним розчином (праймером), наносять фарбу, після чого отриманий малюнок запікають.
Трансферна сублімація – технологія, при якій друк принта здійснюється у 2 етапи:
Цей спосіб вигідніше використовувати для маленьких партій принтованных виробів.
Метод сублімації має низку переваг, що робить його незамінним для виробництва брендованої продукції та фірмових сувенірів:
До недоліків методу відносять:
Цей метод дозволяє отримувати яскраві, фотографічно точні, стійкі до механічних впливів малюнки на виробах різних матеріалів. Найчастіше його використовують при створенні таких видів брендованої продукції:
У Maikoff можна замовити виготовлення власного мерчу з використанням сублімаційного друку.