UA RU

Види сувенірної продукції

Kak-perevozit-suvenirnuyu-produkciyu-1.jpg (800×454)Сувенірна продукція, оздоблена логотипом компанії – ефективний інструмент маркетингу. Її використовують на свята для подарунків клієнтам, партнерам та співробітникам фірми, а також під час рекламних кампаній. Як фірмові сувеніри, зазвичай використовують канцелярські товари та предмети повсякденного використання. Завдяки нанесеному логотипу, такі вироби стають ефективними рекламними носіями, що сприяють підвищенню впізнаваності компанії та формують її імідж. У цій статті ми розповімо, які є види сувенірної продукції, і для кого вона призначена.

Класифікація сувенірів

Сувеніри можна умовно поділити на 4 групи:

  • масові (промо-сувеніри);
  • тематичні;
  • бізнес-сувеніри;
  • VIP-презентів.

Масові (промо-сувеніри)

Промосувеніри – вид масової сувенірної продукції, яку найчастіше роздають клієнтам безкоштовно, замість буклетів та рекламних листівок. Їх призначення – формування лояльності до фірми чи торгової марки, підвищення впізнаваності, передачі контактних даних компанії. Промосувеніри виготовляються великими партіями перед проведенням виставок, дегустацій у ТЦ, презентацій, ділових переговорів, промо-заходів. До таких товарів відносять прапорці, крафтові пакети та еко-сумки, чашки, брелоки, запальнички тощо.

Також це можуть бути брендовані канцелярські товари, які призначені для співробітників. Вони необхідні для формування корпоративної культури та підтримки фірмового стилю у стінах офісу. Ручки, блокноти, паперові блоки для записів – все це належать до промо-сувенірів.

Тематична сувенірна продукція

До тематичних відносять подарунки до певних свят, оздоблені фірмовою символікою. Вони також не можуть похвалитися ексклюзивністю, але їхній дизайн відображає тематику свята, і якість відповідає урочистості заходу. Такі презенти виготовляють до календарних свят, важливих дат в історії фірми, а також для розіграшів між споживачами продукції, яку виробляє компанія. До тематичних подарунків відносять календарі, брендовані футболки, кепки, толстовки, парасольки, текстильні вироби, прикрашені логотипом, новорічні іграшки, набори із солодощами в упаковці з лого тощо.

Бізнес-сувеніри

До таких презентів відносять сувенірну продукцію середньої цінової категорії для постійних клієнтів та бізнес-партнерів. Їхнє завдання – формувати імідж успішної та надійної компанії. Відрізняються оригінальною упаковкою та дизайном, і досить високою якістю. Це можуть бути малофункціональні, але приємні сувеніри, такі як дипломи чи іменні кубки. Також як бізнес-сувеніри часто використовуються флеш-карти, візитниці, дорогі текстильні вироби з логотипом, посуд, настінний годинник, елітний алкоголь. Такі подарунки вручаються на знак особливої поваги до важливих для компанії заходів. 

VIP-подарунки

Ексклюзивні презенти призначені для топових контрагентів компанії. Вручаються з особливо важливих приводів – закінчення проекту, дня народження керівника фірми-партнера на знак подяки за надану послугу. Такі вироби можуть бути виготовлені обмеженим, або навіть індивідуальним тиражем. При виготовленні VIP-сувенірів особлива увага приділяється дизайну та якості матеріалів, що використовуються під час виробництва. Як основу подарунка зазвичай обирають продукцію відомих виробників елітного канцелярського приладдя, годинника, чоловічого портмоне, тютюнових виробів та алкоголю. Такі подарунки прийнято не брендувати, а прикрашати унікальними подарунковими написами. Для цього найчастіше використовуються технології гравіювання або тиснення.

Стручкова Ольга

Керівник відділу продажів

16 серпня 2021
UA RU